Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~alexhawk | użytkownik

imię i nazwiskoAleksander Jastrząb adresSzczecin zarejestrowany01.05.2009 @09:40:02 ostatnio na stronie31.03.2015 @09:59:47

Fotografię traktuję bardzo amatorsko i hobbystycznie...
Od niedawna fotografuję trochę komercyjnie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotografiaszczecin.com/ Gadu-Gadu3288483
digarty77 komentarze866 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon EOS 5D mark II + Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM + Tokina AT-X M100 AF PRO D 100mm f/2.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JuliaSz    13.09.2009 @09:20:22
miłej niedzieli.... dla Ciebie i http://www.youtube.com/watch?v=yYkg6styqfM&feature=related
dziękuję za odwiedziny i komentarze

pozdrawiam
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~JuliaSz    12.09.2009 @14:00:42
dziękuję za odwiedziny ... dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=_-pephm9jRo
miło Cię poznać i gościć w mojej galerii.... pozdrawiam

kłaniam się mojemu miastu...zwłaszcza pozdrawiam Pogodno
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~sem    12.09.2009 @12:56:44
dziękuję pięknie
_______
Arkę Noego zbudowali amatorzy, Titanica-profesjonaliści
~chords    12.09.2009 @12:42:47
dzięki ; )
~dahna    09.09.2009 @17:04:20
przyjemna kolorystyka zdjęć, ale chyba jest jakiś problem z ostrością?
~MJozefowicz    06.09.2009 @10:31:13
dzięki, podobają mi się portrety, które robisz. pozdrawiam!
~M16mKies    05.09.2009 @11:03:16
bardzo mi miło :D
~agus89photo    05.09.2009 @10:37:54
dziękuje
~KuzynPit    04.09.2009 @23:45:18
to narazie sie nie doczekasz...
_______
o la boga....
Jesteś oceniany? Również Ty innych oceń!
~Patagg    04.09.2009 @11:36:40
Dzięki wielkie
~thobiasxxx    03.09.2009 @20:11:51
dzięki i pozdrawiam
~dredzik65    03.09.2009 @13:50:06
dziękuje i pozdrawiam :D
~zmarzlena    03.09.2009 @13:44:46
dziękuję
~matzych    02.09.2009 @10:40:39
nie bądź łasy na oceny pytanie, jak sie sprawuje Tokina 11-16mm?
~Ciuciek    31.08.2009 @13:49:54
Dziękuję za uwagę
Ale właśnie chodziło o to by ona nie była zbyt naturalna :P
Pozdrawiam !
~zuziazla    30.08.2009 @11:56:06
dzieki dzieki dzieki :D
~AmperNr1    30.08.2009 @10:52:15
nie ma za co
~spacjaa    30.08.2009 @10:24:03
Dziękuje za uwage ;] Przyda mi sie a przyszłość.
Ale nie każde zdjacie musi być pięke i indealne trzeba też pokazać te gorsze strony tak jak pan to powiedział minusy ;] Ale ma pan racje ;p Dopiero zaczynam ale mam nadzieje ze w przyszłosci bede dobra ;D Jak pan POzdrawiam
~Landryn    30.08.2009 @10:15:01
lał deszcz, na obiektywie były po prostu krople, przez które się rozazał obraz pozatym byłam z koleżanką w zupełnie łysym polu i jak zobaczyłyśmy nadchodzącą burzę to wpadłyśmy w panikę i zaczęłyśmy uciekać, robiłam to zdjęcie z chmurami w pośpiechu, nawet nie patrzyłam jaki kadr nie miałam zamiaru używać ich w taki sposób, raczej robiłam je z zamiarem upamietnienia takich strasznych chmur (boje się burzy strasznie, kiedy jestem na dworzu). Ale jako, że wyszło całkiem dobrze, postanowiłam je właśnie połączyć w taki sposób jaki już widziałeś na digarcie dziękuję za ocenę
~Bluecuracao    30.08.2009 @09:49:53
O matko, nie spodziewałam sie po pierwsze tylu rewelacji a po drugie od koogs z taką galerią!
Dziękuję zaszczyt, a może by mi nap pojechał jakos na pm? Bez krytyki ani rusz)
~KuzynPit    30.08.2009 @09:45:37
całe szczęscie
dlatego chetnie poobserwuje
_______
o la boga....
Jesteś oceniany? Również Ty innych oceń!
~KuzynPit    30.08.2009 @09:42:48
jak nie są to sorry wszystko gra
_______
o la boga....
Jesteś oceniany? Również Ty innych oceń!
~maciekpaciek    29.08.2009 @10:13:25
jak zagwarantujesz ze nie beda do uzytku publicznego


~anetusz    28.08.2009 @11:27:44
aaa, chodzi o ten sprzęt co w profilu wymieniłam? haha, nie wyspałam się i nie kontaktuję za bardzo dzisiaj xD
~anetusz    28.08.2009 @11:26:58
ja robię olympusem fe290 a nikonem d40 mam kilka, ale on pożyczony, że tak powiem. ;P . i teraz nie wiem o który chodzi ; pp
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt